Make your own Glitter Graphics

Pengikut

Jom Layan Iklan Ni...

03 Februari 2011

MInggu Orientasi Prasekolahku...

Salam kawan2...apa agaknyer pengalaman semua setelah sebulan sesi persekolahan bermula...mestinyer macam2 hal kan..dengan karenah murid2 yg macam2 tu..ada yang nangis, lari sana sini, meraung nak balik..hahaha tu semua dah biasa...pengalaman mengajarku segalanya!! Walau bagaimanapun, sebulan berlalu..nampaknyer semua anak2 didikku dah dapat menyesuaikan diri..tiada lagi derai tangis...malah hilai ketawa pula...x terkecuali yg dah menunjukkan belang masing2..hahaha (SUPERHERO dah ada niii)...bilangan murid yang ramai (cukup kuota ni) agak memenatkan tp alhamdulillah aku dan PPM bisa mengatur mrk...tugas kami tahun 2011 ni agak berat...ye laaa aku perhati tgk...ramai yg tidak mengenal huruf (maybe background..x pernah sekolah kat mana2) dan ada juga yg tidak tahu menulis..malah x tahu cara memegang pensel...tp ALHAMDULILLAH juga...setelah sebulan..mereka dah boleh menulis dan memegang pensel dgn betul! walau pun masih belum cekap sepenuhnya ttp perubahan itu membuatkan hati aku girang!!...
Lihatlah memori kami sepanjang Januari 2011...
 kat tapak perhimpunan....1st time ni....

 panjangnyer beratur............

 adussss cikgu...sampai tergeliat leher saya ni...!!!!

 amboiii kusyuk tul dep ani...maklumlah 1st timer...




 lepas assembly..cikgu soh duduk dulu....pas  ni nak g jalan2 keliling sekolah..hehehe

 ni kat dewan baru...

 peace!!!!!!!........

 tu apa dia cikgu???? haaa..tu Taman herba sekolah kita lah...ada banyak pokok2 herba..

 Taman herba...dalam proses penambahbaikan...

 with cikgu Nur Hana....

 tu tandas ka cikgu???? ..isshhh bukan..tu tempat pembuangan sampah..

 maak oooiii!!!!! tinggi benor bangunan ni.....heheh sib baik x kena ngajar kat atas tu..lau tak mau tercabut lutut ni..hari2 dok panjat tangga tuu...

 jom pi tang lain plak...

 ni pokok buah kedondong...@ orang kedah panggil buah ambra...daun abih luruh...tinggai buah jaaa...

 tempat parking kereta @ motosikal guru dan staff..

 haaa tu keta guru besaqqq....
 ni kantin sekolah...jom jumpa mak ngah n pak ngah...

 pak ngah bagi talk sikit!! hahaha

 nak pi mana plak cikgu?? haa ni kita nak pi PSS (Pusat Sumber Sekolah)

 eeeeehh!! jumpa GB pulak...assalamualaikum cikguu!!

 lekaiiihhh laaa bukak stoking ngan kasut tu...


 kat dalam PSS...waaaa banyaknyer buku cikgu!!

 yang ni pentas...kalau nak bercerita @ buat persembahan bolehlah guna..

 destinasi akhir...ke bilik guru..

 tandas murid lelaki..

 Ustazah Jamilah Jamaluddin...bilik j-Qaf

cikgu Wan Rosimah..guru tahun 1 nanti niii...haaa slmat pagi cikgu!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan