Make your own Glitter Graphics

Pengikut

Jom Layan Iklan Ni...

08 Oktober 2010

Kejapnyer masa berlalu

Bulan september dahpun berlalu...dan kini dah pun masuk bulan Oktober..tinggal sebulan jer lagi kita bersekolah...macamana ngan anak2 murid kawan2 semua? harap semuanya ok dan dah menguasai semua kemahiran..bagi aku ada bberapa org murid lagi yang perlu diberi perhatian..aku dah cuba sedaya upaya utk membantu mereka..tp apakan daya...hanya itu yang aku mampu...masalah mrk ni..selalu ponteng sekolah..datang sekolah macam chipsmore..abis camne nak ajar? hari ni datang esok lusa x datang..huhuhu..sedih aku! Nak bantu anak mereka tp mak ayah sendiri x ambil tahu..at least bagi lah pengukuhan di rumah sama..jangan harapkan sekolah 100%..betul tak kawan2?? Yang cepat menguasai...cikgu ucapkan TAHNIAH!! ramai yang dah menguasai..yang dulunya merangkak..yang x tahu menulis...x tak mau campur ngan orang...yang x mau mai sekolah..kini semuanya dah berjaya....ALHAMDULILLAH...aku sgt bersyukur padaMu ya Allah.kerana membantuku membentuk dan mendidik anak-anak muridku ini...semoga mereka semua berjaya di arus perdana nanti..

SEMOGA BERJAYA ANAK2KU....
CIKGU SAYANG KAMU SEMUA......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan