Make your own Glitter Graphics

Pengikut

Jom Layan Iklan Ni...

27 Ogos 2009

PTK

Salam semua..
Hari ni aku buat pertama kalinya menjalani peperiksaan PTK..rupa-rupanya bukan semudah yang disangka..soalan2 banyak yang menguji minda..dan kita terpaksa memilih 2 jawapan yang hampir sama..membuatkan kita jadi keliru...aku mengambil kertas umum dan khusus dalam P&P..perjalanan ke tempat exam punyer la jauh..terpaksalah aku keluar dari rumah seawal yang mungkin..bukan apa takut stuck kat jalan jer..pas tu aku bukannya biasa dengan sekolah tu..aku x kenal pun jalan nak ke sana..tp semalam suamiku yang baik hati tu sudi menemaniku ronda2 mencari sekolah SMK Merbok tu..jauh nyer mak ooi..lepas jer habis exam aku ke sekolah..menyiapkan kerja2 yang mana perlu..sambil tu aku temankan PT dan PPM ku..Apapun..doakan aku berjaya dalam exam tadi...amin..
Jumpa lagi...Kat sini ada doa untuk kita amal semua...jangan lupa ya!!
Adios kawan2!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan